kalau nak bermimpi, biar mimpi sampai ke bintang, kalau tak tergapai, dapat capai langit pun jadilah.....

Saturday, December 3, 2011

wordless saturday

jam laptop menunjukkan dah pkol 12.58 am... and aku beru jer bgn tido ayam kul spoloh tadi..and skunk nie aku da rase ngantuk blek..... adush.....

# final exam is just around the corner...
- dush2...tak suker exam... mati gua2... aduh.. quia and simple test pun tak boley nak buat...ni plak final exam...nak nanges aku taley jwb exam aritu.... tapi masih dapat mengawal keayuan pakai bju kurung berwarna pink aritu walaupun dah terkantoi hidung merah kan... still air mater aku tak kuar an,.,,, malu seyh...tgk quiz mat dah jadi tader perasaan.... exam tggal lagi sebulan...adush... adush... aku un tak tau aper yg ader lam pale otak nie... fizik bley jgk nak adapt... tapi mat calculus nie...aduh nak mencarut pun ader.. tpi fikir nak exam kan..... adush jer lah.....

# duit jpa
- nie lagi make my worries raise up like a tsunami... adush,,, dah ar lame berthn lgi kowt nyer nak dpt... result quiz aku un cam tooooooootttttt..... aish kang mmg tak d"""t trus...mampus aku...nak cari duit blanjer kat maner.... duit pt un cam duit harte mak ayah aku jer aku gune... member pulak seme menchuakkan aku ngan berkate " aku tak gune duit ptptn,, takut jpa tak dpt.." what the..... okay...seyes aku dah fikir out of da box dah kowt...(ayat skarang kene positif walaupun otak tak braper nak berfikiran positif lagi kan) apekah....tak guner duit ptptn...mati kebulur lah aku.....

# sgt2 boros....
adush...post kali nie sgt menceritakan masalah kewangan.... adush...aku tak tau aku beli aper... nak kater aku shopping... last aku shopping sebulan yg lepas...( okay ader beli satu patung rabbit yg sgt comel nak bg hadiah) tue dah RM 40... mgg nie jer dah 2 kali aku menekan num pin 5""""""..... aku un tak tau aku beli aper..... yg aku tau...aku tak ley thn kalo nak mkn something... rase nak beli jgk....

urgh... blog nie sgt tak besh sbb aku nak post pasal bender2 yg hepi n nak uplod gmbr mmg sgt lembap gune wifi usm nie... nak gune berukband plop cam ummmmm...jer kan... adush... membazir seratus aku byr......

No comments:

Post a Comment

THANKS FOR READING..PLEASE COME AGAIN