kalau nak bermimpi, biar mimpi sampai ke bintang, kalau tak tergapai, dapat capai langit pun jadilah.....

Sunday, December 18, 2011

17 NOVEMBER 2011

ASSALAMUALAIKUM.....


cewaahhhh...tajuk new post cam gempak jer bunyi... ala2 cam ko pegi tmpat havoc n cam ko tengah berade kat tempat penuh ngan snow.... and ko tengah berangan pakai kasut boot tenggelam dalam snow...kan... ( sumpa cegu bm aku marah kalo dier tgk blog aku ayat bm tunggang langgang)...

anyway....

tader aper2 pown yang menarik berlaku arini... just aku ngah mengantuk STUDY... okay aku nak menunjuk aku STUDY ok.... hahahaa.... tayah nak memuji or mengutuk sgt lah kan... ko un ngah study gak kan..... back to the story line... aku ngah busan sbb tak dapt tgk MR RP arini kan.... utube kene block punyer pasai... aku un makin rajin nak mengedate blog nie....

arini kami pegi movie marathon organize by english club.... so we went to see the first movie and the banner about this program tell that we suppose to have Mc'D breakfast but unfortunately nie jer yg kami dpt.....oklah.... tapi kalo dpt satu jer roti nie n kul 10 am tak mkn aper2 lagi mmg tak cukup lah kan... so aku makan pelan2 smbil tgk movie tue.....

pasal movie tue..... aku tak taulah tajuk dier aper.... tapi genre die thriller....
aku langsung tak fhm aper motif laki black tue kaco kehidupan jiran dier yg baru pindah sampai nak bunuh2.... n jiran dier tue kapel yg black woman and white man...

so anggapan aku dier jelez lah kowt...." how come laki white cam dier dapt kapel ngan that woman sedangkan aku kene menduda and have to raise my two growing kids" hahahaha......citer tue sgt busan n lansgung tak thriller.... setakat tembak-menembak tue lam kartoon un aku ley tgk an.....

disebabkan citer yg seterusnyer pun maybe akan busan...eden dan kwan2 pun nak blek.... bas pulak lembap... aduh nceb bek byr nam puluh hengget jer satu sem..... Wat pengetahuan seme kat USM nie scenery kat atas bukit menghadap laut sgt cantik.... n kami pun menggunakan kamera henset jer ( tak mampu lg nak pakai DSLR... :( )...... cam jakun kejap an...



sile faham yer..... kami gune kamera henset jer.....


hahaha...mgg aku control ayu ...... sbb tue masuk blog........

weyh.... kat depan tue..............
mmg tader aper 2 pown.....hahahaha.....
aku wat lawak nie..... gelar arrr.............. (^_^)v

pastu kan... beserlah girl..... mmmg suke makn smbil ckp kan..... kuar lak satu citer nie....
aisey...nak muntak aku dgr......

aduh.... cer ko bayangkan kalo satu kedai makan nie pakai pelaris....... ko bygkan aper yg terjadi kat makanan dier..... aduh meremang lak aku fikir memalam buter nie... roomate lak cam dah mula mengeluarkan bibit2 mengatuk nyer.... aduh.. tak mau ar citer2 lebey.... sumpa aku tak mkn da kat kedai tue...patutlah kedai tue asek cedap jer... padahal nasi kosong ngan ayam goreng tambah sup jer..... a]eish... tak molek sungguh.....

tamat post ini.... hahaha...tader klimaks un post nie...tapi korunk bacer smpai abes gak kan.... ekcely aku nak citer pasal kedai mkn tue tpai kalo citer kang tak pasal2 aku terime akibat nye....






p/s: kadang2 orng yg ader 6th sense nie kene bersyukur gak kan... tpi mintak2 diri nie dijauhkan drpder bender cam tue kan.....

No comments:

Post a Comment

THANKS FOR READING..PLEASE COME AGAIN