kalau nak bermimpi, biar mimpi sampai ke bintang, kalau tak tergapai, dapat capai langit pun jadilah.....

Friday, November 18, 2011

lame tak update....

assalmualaikum w.b.t...

- keeping updating-
aku tau...lamer tak update.... bukak dah kowt blog tapi tak terupdate,,,hahahha,,, maner tak nyer.. assingment belah kiri.. fb blah kanan.... mmg tak lah kan nak update...nak2 youtube da laju nie kan..mmg tak nak update.. hmmm ekceley tader bender menarik pong bender nak tulis..hahhahha... almaklum nie...MY LIFE IS SO BORING..... aku tak fofular...tader bender menarik yg berlaku lam idup aku ari nie...hahhaha.... hari2 pegi kelas..balek kelas...wat assingment..then tido... bender yg samer...tapi markah quiz aku tak jugak gempak..... aish.... taper lah...... tah camner nak gempa kan lg markah aku nie... Exam is just around the corner......

- make up -
hahhahha..tak bley lah.... aku pakai make-up skarang..... hahhaha...taderlah aku nak pakai bagai nak rak glam tue kan.... rajin pulak aku nak pake eye-shadow bagai.... ckp arr wat mater aku yg sepet menyerlah hitam ckit an... bibir yg pucat nie merah ckit... hahah... make-up aku un yg murah jerp... in2it ngan silky girl jerp... tak mampu eden nak pake simply city or maybelline bagai tue kan.... nie sbb gmbar aku yg pucat kat fb tue.. adoi... da ar baru baek deman an tyme tue... aiseh .. tak ckp nak amek gmber deyh,,,mmg tak lah kan nak bermake up bagai.... hahhaha... first tyme nie... kalo tak lawa tue kutuk dlm hati jer tau.....oo yerp utk menambah seri badan sayer mnm kacip fatimah yer skarang and tambah pil manjakani(baru beli tadi, tk stat makan lagi..)..harap2 bartambah sihat lah and seri muker lh nanti yerp)....

- searching for device,, blootooth is on...(eje blootooth un tak betul)-
as u ools tau kan.. status fb aku skunk ialah single and halfly availaible...hahhah tak bley blah status.... hahhaha..ayat feymes utk aku skunk ialah searching for devices... tapi tader lah desperates sgt kan nak berpunyer...lek ar..baru 19.. 21 baru seyes nak cari...hahhah..gatai naaa..... dgn myfren yg memahami diri ini.... ciap tlg tlg promote diri i lagi... tq myfren... adush..tak sedar diri markah quiz tak gempak aku nie..... tlg ar jgn gatak NUR SHAHEERA...

-tiru posting kakak-
jgn mara yerp Shahida Midi... aku tau ko tak mara nyer...ahaihaihaihai... lek arr.... kedut muke kang..aku tau ko pon status searching for device gak kan....huhuhu... bak kater our parent kan...cari ar sowang wat teman balek meysia... kalo aku dier suh cr teman balek ch... tak bley blah ayat depa.... cam kiter desperates sgt kowt...hahhah.....

- nak stop dah-
tlg ar aku tau post aku bosan... ntah aper2..tapi kowang bacer gak an sampi habis.... so time kasih erk sudi luangkan mase bacer blog aku yg tak seberaper nie..follower un 24 orng jerp...tak bertmbah2... tuepun orng yg aku kenal....huhuhu...cdey btul hidup berblog nie.... yer arrr sayer tader gmbar menarik cm owng duk kat obercea.... jeles aku ngan owng duk obercea.... tapi jap2...aku un duk obercea gak aper...hahhaha........lol....

1 comment:

THANKS FOR READING..PLEASE COME AGAIN