kalau nak bermimpi, biar mimpi sampai ke bintang, kalau tak tergapai, dapat capai langit pun jadilah.....

Wednesday, August 10, 2011

nak2...

Assalamualaikum...

Hari nie dah sepluh arie pose... aarini dugaan ckit sbb kemas bilik yg macam tongkang pecah.. and perut pun wat lagu tak best.. waa,, dahalah mimpi malam tadi makan bender best.., boleh plak tgk afc tgk license to grill.. YA ALLAH besarnyer dugaan arini... sabo2,,bebraper jam je lagi...

ader banyak bender teringin nak makan bulan pose ni.. tapi kat cameron nie bazaar ramadhan dier tak best.. tak menarik langsung nak membeli...www.... nak mkan nie....


malam tadi mimpi makan nie...dgn extra cheese.........



ari2 makan bende nie pun takpe.......



nak ajak mama gi beli nie esok..huuhu

masak aritu tak jadi..T_T

sme makan di atas ader byk kalori n kolestrol.. tpi orng yg kenal sayer mesti kater..
ko ni makan tinggi gunung pun bkn gemuk pun,,,,,
hahhahha.... sonok aper jadi orng kurus nie...
tula,,dulu kemain lagi cakap aku kurus lah,,,, keding lah.. macam lidi lah....
dah tulang aku kecik,, macam maner aku nak gemuk....
skarang betaper bangger nyer aku jadi orng kurus ..
skarang betaper ramai yg merungut berat badan dier naek n nampak gemuk..
walaupun dier tader lah gemuk un.... contohnyer parent i...
tapi diaorng tak mkana sbb nak jage kesihtan...
so aku lah yg menghabehkan makan kat umah nie...
tpi berat aku 46 jer... normal lah tue... cume sbb tulang kecik.. sbb tue
tak nampak gemuk....huhuhuu


p/s: post tidak ditujukan kat sesaper.. tpi saper mkan coklat black forest dier yg rase sedapnyer....and sayer tumpang simpati kat student yg kene rompak kat london tue.. tgk vid kat youtube tue..he looked so helpless lepas kene rompak...sabar yerp bang... (huhu..he's older than me what...)

No comments:

Post a Comment

THANKS FOR READING..PLEASE COME AGAIN