kalau nak bermimpi, biar mimpi sampai ke bintang, kalau tak tergapai, dapat capai langit pun jadilah.....

Wednesday, June 29, 2011

nak bace tekan....tanak sudah.....

ahahahha...at least korunk takan kan utuk bacer entry nie....cam poyo jew bender aku nak citer nie...aku nak citer pasal interview...macam ko sorunk jer penah gi interview shaheera..... ADE AKU KISAH..... nak citer jugak.... walaupun cam tak ramai un irng yg nak citer pasal iv diaorng.... ker aku yg ta penah jumpe maner2 orng citer pasal interview....okay jum stat stori mory....... ari senin tue gie cari kasut ar...kan...as usual lah...kasut yg aku nak tue sokmo tader saiz.... nak kater kaki eden nie kecik tak lah jugak...saiz 6...ok2 what... tak besar sgt..tak kecik sgt.....abes satu kedai the store kat shah alam jugak lah cari kasut... kalo tader saiz tak berkenan plak.... and my father plak dah lapar...( my mother and sister know what happened if my father were hungry when we went shoping...right sis???...) at last amek jer lah maner2 pun..lawa lah jugak kasut ue.... gambar?? kasut tue dalm keter ar..mals nak snap pic..... hehe dalam maser yg same dpt jugak new wedges kan......huhuhuhuhu......
on the day of iv..... nak cari tempat tue susa jugak lah kan.... sampai gaduh jugak lah my parents kan....last2 i call jer pejabat matrik tue.,,

akak matrik tue: hello..bahagian matrikulasi...
sayer: hello...sayer nak cari tempat nie..kat mane erk... ( dush...sopan tipu....)
akak matrik: luper ar ayat dier.....
sayer: ayh..tue bangunan tue yg hijau2 tue.....

so..kalo kall dari awal kan senang... i arrived there sharply at 8.30 a.m.... aiyo..... tips iv besernyer cakap...be on time.... ok sayer sgt bernceb baek sbb MY BFF,,,mimi,,,sanggup tgg sampai i sampai kan...TQ MIMI....SAYANK KO..... dah tue ...amek restu dulu cepat...cium jer pipi mama tue cam aku sorunk ade mak...biar ADER AKU KISAH.... naek lew tmpat tue... and both of us yg terakhir kowt masuk meeting room tue.... beselah..name un orng last kan....mmg seyesly seme orng tgk kan.... dlm meeting room tue cam ader plg kurang 50 people..so drb duer so hundred of eyes watCHING us lah kan..okay should minus four....faham2 lah kan......
after that..dok menunggu lah nak di iv oleh panel2.... mmg takdir aku kowt...kalo bender2 mcm nie...aku dapt last2...mmg lame la kan nak menunggu....sabo jelah..orng kater last2 nie best sbb tukang iv tue dah penat and mals.... tpi nak menunggu n yer YA ALLAH....busan+ bedebar kowt.....

okay time menunggu tue berchit chat lah ngan bebraper kolej mate yg tak penah jumpah kat kolej dulu kan... and aderlah jugak dari kolej laen...then ader sorunk dak laki nie ..dari kolek kat jengke...said something cool to us....

bdk laki tue: " buat aper nak takot....nervous ker tak kiter tetap kene masuk dalam bilik tue"

samapi turn sayer...belagak cool je kan.... dalam ati cam rase nak tercabut jantung nie kowt.... dalam perut nie butterfly dah beranak pinak dah rase... masuk n duduk tuan dan puan meniv tue senyum jer...okay butterfly dlm perut cam dah kene sembur ngan bygon or ridsect..... aku un senyum jer sepanjang interview tue..nak tau aper aku cam tyme tue.... ntah..dah lupe dah....byk gelak jer aku arse..n bayk kali gak arr orng tue try nak wat aku cam bile maser aku berjumpe ngan JUNG YONGHWA...atau LEE MIN HYUK kan...... tpi aku dapt jawab jugaklah kan.....

tue jer kowt sal iv aku...tader aper2 menarik un..tapi still korunk tekan link nie kan n bacer sampai abes kah...ahahah...sajer jer buang maser korunk.....

mlm nie tetibe plak ader strange number mecej me kan..apekah,,,,what the... he knows my childhood nickname..... saper plak nie..kali igt2 blek.... saper jer yg tau my new num... and only a few tau name nickname tue...aiyo..bile tanyer sape si bedebah jual my num nie..cakap tak cayer lah konon....HELLO..in case tuan yg punyer num 0133964695 nie terbacer my blog nie kan...mane lah tau tetibe awak dpt my num dr fb or blog nie kan tak pun dari YELLOW PAGES ....walaupun sayer tak expose my num kan... mane lah saye nak mcej awak kalo sayer tak pasti awak nie STALKER ke tak...dun't u ever heard of the quotes "NEVER TALK TO STRANGERS"..
so mmg sayer tak layan lah kan mcej awak......

P/S : lepas terbacer satu artikel kat majalah DARA... saye makin suker plak gune ayat ADER AKU KESAH....tpi hanyer digunekan atas ayat2 dan hal2 tertentu...
.....aper ar..NCIS lam malay....cam pelik jer....

No comments:

Post a Comment

THANKS FOR READING..PLEASE COME AGAIN