kalau nak bermimpi, biar mimpi sampai ke bintang, kalau tak tergapai, dapat capai langit pun jadilah.....

Monday, May 23, 2011

URGHHH,,,,,,

urgh...sengal btul lah....banyak bender tak besh bealku menggu nie,,tpi ader jugak bender best yg belaku,,,,lame tak tulis blog,,,almaklum...brodband tak byr,,, mmg tak bwak ar lappy mase jejalan,,,,huhu.... so kiter wat summary jela yerp....

@ rabu,,tak igt tarikh,,,,, 18 mei kkowt....
aish..malas btul nak bgn awal nie...dah brper lame dah nak bgn awal nie...sejuk2 nie sdp tidow...awatlh uncle Robert nie early riser,,,,hmm sayer nak pi amek lesen arini....kene bgn awal,,,ngantuk giler kowt..semlam br balek dr ipoh..sampai kul braper tah,,,tidow lmbt....aish....ngan malasnyer gi mandi...ayah hantar smpai kat dpn balai..nmpak uncle robert nyer keter,,aish...cam kenal jer dak laki tue....laa,,,amir la,,,, aish igt jumper kat starbuck ker,,,marrybrown ker..nie jumper kat institut memandu,,,hmm jodoh.....tak dpt aku marase cofee starbck...aish.....mmg tak best lah kat saner..ceramah undang2 lime jam,..malas ar nak citer,,,panas,,,, balek2 lapar giler,,,lauk dah abeh..aper lagi..makam makanan tak sihat la ambe... kuranglah iq nak bwk bekal masuk u nantih,,,hahha.,,,,,pas makan cek result plak,,,hohoohoh..memg best arr result...tak sangke.,,,hah,,, walaupun aku wat problem tyme exaam,,,aku still dpt result gempak..ALHAMDULLILAH.....

@ jumaat...20 mei...
hari test undang2....sehari jer aku study 500 soklan tue,,,nceb baek lulus,,, ayah ar nie...pepandai jer set maser....ader sorunk dak laki nie...aku kenal muker dier,,,dier maybe kenal aku kowt..aku jer tak kenal die,,hahaha,,,,,,aish badan raser tak besh nie..rase cam demam lah plak,,,,tetibe ayah call suh amik amali 6jam esok..terkedu jap..motak raser cam nak cakap tanak wat lagi esok,,,tapi dunno why..tak kuar dr mulut...ckp yer jer....
pastu tgh ari tue...gi tgkk Nor Shuqayreen yg baru lahir,,,,waaa,,,comeyner,,, bilerlah nak dpt anak sndirie,,,,ayo awatlah maser melawat kejap jer,,mama nie plak,,kater kul 12 nak trn dah...nie dah pkul due dah nie ..tak trn2 lagie...ais..nak stat bengang dah nie....terpakse lah bejalan ngan ayah qeez nie,,da lah ajak aku minum kat COOFEE BEAN yg katenyer lg mahal dr starbuck...aduh seganyer aku..dah kuar duet dah nak suh order...tidak...segan siot...
parents sampai..aku cakap arr kat mama,,nak beli tue nak beli nie,,,nak suar jean..nak ehem2...
n cakp arr kat ayah tanak wat amali esok.... tetibe uncle robert cakap taley...uhhh...nak megalir dah air mate nie...aish..bengang2 nie.. ayh nie pepandai jer set mase,.,,,,tak best,,sumpah aku tak redha blaja esok,,,mmg hilang segale mood2 aku nak membeli belah.,,,,tader semgt langsung nak jln,,,seme bender nampak tak lawa,,,seme org rase nak marah...demmit... nak isi upu lgi nie...

sabtu...21 mei
blaja keter arinie..pegi tmpt blaja ngan hati tak redo,,,memule ok lagi,,, bile suhu dah naek,,, instructor lak cam sesuke hati nak tnjuk2 kaki aku..amboi...menyirap nie...sabar2...adoi..ader tyme tu sampi nak tgg sore plak...aish,,, meyirap giler dah nie... i'm doing what you said ok...... nceb baek bley kawal,,,kalo tak kalo nak tukar instructor kene bayar...dah lame aku mntak tukar...oish...menambah bad mood aku yg tak abeh lg dr semalam jer,,,, menguji ksabaran btul....


ahad....
arinie jejalan kat tesco...memule nak crie kasut.. tader plak yg lawa....cr cmforter nak masuk u..tader kaler pink...n yg comel..last2 yg tue jugak yg amek,,,dah alng2 jumper yg murah..amek jelah,,, akhirnye...dpt makan mee sizzling..yes2....harinie mood dah baek ckit....

isnin.,...
arinie first time pas suboh tak tdo balek,,,first time pas cuti ikot mama gi pasar... memakai crocs pink yg comel tue ngan sweater merah....
n arinie isi upu..ok ar,,,tak tau nak amek aper... last try bukak usmmm..aish bengang nie...nampak gayer mcm dah tutup jer trikh kemaskini..oho..shitt...shit...shit...d""""...F""" btul lah,...
tader can arr aku nak masuk usm...nie seme sbb gare2 amali nam jam tue...arggghhh...bengang btul aku...navceb baek upu ader.....ouh yer...tadi jumper pokaroid camera...haha murah jer....

No comments:

Post a Comment

THANKS FOR READING..PLEASE COME AGAIN